Thursday, February 5, 2009

Saya dah balik!!!!!!

Kepada anda-anda yang menunggu (ada ke?), Sorry for the lack of updates. It’s embarrassing to say this but I guess I had to. These past days, weeks and months have been really busy for me.... (tiba-tiba rasa title kamar saya ni kena tukar dari 'Kamar penuh cerita' jadi 'Kamar takde cerita)...

Yelah.... kekadang masa terlalu cemburukan diri untuk berkasih dengan internet!! Ntah larrr dah lama tak merasa penat sebegini. Penat dengan rutin seharian... penat jugak memikirkan perkara-perkara remeh yang tak ader faedahnyer. (kalau ada orang boleh tolong urutkan belakang --- huhu! seronoknya...)

Kitaran hidup masih seperti biasa sahaja... cuma kesibukan sedikit luar biasa menjadikan segala ruang bernafas menjadi sempit dan terhad. Cerita masih lagi tentang suka duka kehidupan... Keterujaan bila mendapat orang baru (anak saudara) kembar... Kesedihan mendapat khabar kematian sepupu... Kebimbangan bila mendapat tahu seorang sahabat mendapat kemalangan yg teruk - sangat teruk (saya hampir tidak kenal wajahnya) tapi Alhmadulillah dia masih bernyawa... Keseronokan menyaksikan ada sahabat telah membina keluarga sendiri... Dan yang selebihnya adalah cerita tentang kesibukan. Kerja, kerja, kerja....
Oh! Ya... Salam takziah buat sahabat kita di sini... Aie, atas pemergian ayahndanya menemui Ilahi beberapa hari lalu. Alfatihah!!!!!....




When being good is not good...

I agree that sometimes being good is not good. A certain thing you think is right, then maybe it is. Speak out so that the world would know what goes on your mind. Only then one could know what is the best thing to do, hence could make a difference. At least now you realized what is the best possible thing to do when again faced in such situation. Though it is a little late, it is better than never....



13 comments:

ab geldofg said...

al ftihah............dia pasti aman di sana

chimera said...

InsyaAllah... dia pasti aman di sana...

Hidney said...

welcome back en. chimera... my deepest condolence for your loss

-cD- said...

ermmm last week cam rasa kehilangan, tatau ngape.. kekekke

Kos Serani said...

Tukar sementara ke tajuk KAMAR YG SEPI ahaks. Kebetulan aku pun busy juga beberapa minggu lepas Chime, ni singgah balik menyambung persahabatan

Puteri Amna Balqies said...

menyepi g mane nih???..naseb bek da balik..pe pun selamat pulang hang tuah..hahaha

aprilgurl said...

chimera pnya kamar masih bercerita...tahniah dan takziah di atas kisah2 yg berlaku...

Honey Bee said...

Salam kenal...

takziah..
alfatihah...

chimera said...

hidney - thanx...

cD - aik! apa yg rasa hilang tu. Bukan ke dah jumpa teman mendengar... heheh

Kos - 'Kamar yg sepi' hmmm mcm best je tajuk tu kan... mcm tgh berduka cita je bunyinya. haha, sama-samalah kita mem'BZ'kan diri..

Aqies - baru balik dr sarawak... atas arahan soltan nak serang jebat durhaka... (jebat dok kat sarawak ke) mekaseh... saya dah pulang.

aprilgurl - kamar cerita yg dah tak berapa nak bercerita... mekasih sebab singgah

honeyB - salam kenal balik semula...
Alfatihah buat arwah.

jiejah d'blogger said...

mmmpppp lama kamar chi sunyi ..
dah balik yer .. bagus² ,
apdet selalu yer!

bozzobattousai said...

slamat balik...bozzo pon baru kehilangan makcik semalam...takziah utk kita...

Izariza said...

Salam,

itulah hidup, di celah-celah kesedihan terselit kebahagiaan dan sebaliknya :)

Kamu okey saja kan?

chimera said...

jiejah - errrr.. lama ke. seminggu je kan...

bozzo - takziah buat diri kita...

izariza - ya! hidup mcm tulah... semua wajib kena rasa.
dan saya masih lagi ok. terima kasih kak.