Friday, September 26, 2008

Ok... kad dari ku untuk mu...

Dgn Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha mengasihani... Pada Senja Ramadan yang semakin ke penghujung ni, Saya tujukan khas ucapan selamat hari raya kepada anda semua...

Kad ucapan bersama sedikit ucapan ringkas - Selamat Hari Raya, Dengan ingatan tulus ikhlas, Maaf Zahir dan Batin ni Saya tujukan khas untuk anda semua dengan ucapan "kenang daku dalam doa mu"... (kenang daku dalam doa mu tau) ***lagu permintaan - 'Dendang perantau nyanyian siti nurhaliza... (eh! siti ke... bukan p.romlee ke nyanyi lagu tu)***

Ditujukan untuk kawan2 saya kat sini... terutama sekali kat dua orang anak rantau yg terpaksa beraya di perantauan CAPPUCCINO bersama heronya Muizz Haikal yg kena beraya di sheffield... Dan juga kepada LADYEENA dan kawan2nya yg terpaksa beraya di Melbourne... (jgn sedih-sedih tau...)

Kemudian... kepada 4 orang geng 'Apabila larut malam' (tara kuca, tara kuca, kuca) yg selalu temankan saya bersembang kat sini sampai pukul 2, 3 pagi... KAK LAWA yang lawa, CIKGU WEEN (dak jokergal ni), DIR dan jugak FADZLI... - muka2 tidor lambat suku sakat batman dgn joker -bestlah korang... (fadzli, sila makan almon london utuk saya sebanyak 3 balang)...

Istimewa jugak buat ANGAH dgn ween (tadi dah sebut nama dia), yg dah susah2 membeli kad, menulis, membeli stamp, pergi pejabat pos... mengepos sehinggalah kad yg dikirim sampai jugak pada saya..

Buat semua rakan-rakan lain. - CHIKA (yg menjadikan saya penagih nak baca cerita dia selalu-selalu), Aqies, Sodep, Kak E, Along, Ryan, Shai, CheMat & Kak CTnya, Topek, Zul, Yonna, Reez, Ako, Zul, Yuyu, Nuar (kawan lama ni), kak sue, shay, ecah, chombi, amer, topek, lin, puteri ezza, Nasri, Dr. Kamariah, blacksheep dan mereka2 yang lain...\\\
semoga syawal yg bakal menjelma akan memberikan bahagia pada kita semua...

wassalam

7 comments:

Chika Chika said...

selamat hari raya chime!
may u have a wonderful hari raya hooray! Maaf zahir batin :)

:: Cikgu Wiween :: said...

tima kasih chime :)

selamat ari raya, maafkan slh silap.

Amer Aan said...

selamat ari rye

ibn Nasir as-Syaukawi said...

Salam Aidilfitri
Maaf Zahir Batin

Kullu 'Amm Wa Antum Bil Khair

cappuccino said...

tq..tq..terharunye ceq...huhu..n'wy slmt hari raya maaf zahir & batin dari kami kt sini..xdak feel nk raya ne..dok busy ngan study + keje..sedey mmg sedey tp apakan daya huhu...smoga chime & fmly raya sakan tahun ne..nt n lupe posing sakan raya ne heheh...

i-chimera said...

Selamat hari raya chika...

Selamat hari raya ween...

Selamat hari raya amer...

Selamat hari raya nasri...

Selamat hari raya cappuccino...

semaga ray yg akan datang menjadi raya yg paling membahagiakan..

Ecah said...

hihi.. kad chime da sampai kelmarin.. mekasih chime.. bosaU kadnye.. maafle kad raye ecah kecik je tak sangka chime kasi betol-betol bosau.. ingat memain je.. Selamat hari raye.. Semoga berbahagia di hari lebaran bersama yang tersayang..