Friday, September 26, 2008

ok... kali ni E kad pulak...

berikut adalah senarai ekad raya yg saya dpat dari kawan bloger sekelian...


yg ni daripada kak long ku - Kak Lawa... terima kasih kak


yg ni dari adik bongsu ku - dek pejeli ... me kasih dek


ni pulak pemberian sorang lagi adik saya... robin.... time kasih dir



Yg ni dari amer... me kasih amer



yg ni pulak dari awek terengganu tu, Along... - time kasih ya along...



yg cute ni... kad pemberian shay... cute kan??... time kasih shay



dan yang ni dari Ryan yg cute... gadis kesepian yg dah tak sepi lagi... time kaseh ryan cute...

ok... itu utk setakat ini... nanti kalau ada lagi saya akan isi lagi ... mekasih sumerrr...

4 comments:

suraiya said...

SHUKRI, TAHUN NI TAK DA ORANG NAK HIASKAN OPIS...TAK MERIAH LE OPIS BARU...KALAU X, AWAK YG SELALU GANTUNG KAD RAYA, KETUPAT RIBEN & LETAK LAMPU LIPLAP...

i-chimera said...

Alah... akak tolonglah gantungkan... tak pelah... dah nak cuti dah...

cappuccino said...

alah chime..tk sempat nk hntr kad raye ler..kire ucapan raya pn takpe yer..slmt hari raya..makan kuih raya tu ingat2 la kat kami kt sini..mkn roti mentega jer laaaa gamaknye huhu..

i-chimera said...

huih... roti mentega di hari raya... bestt tuuuu... nak try buatlah...