Tuesday, November 25, 2008

4 + 1 tanda ingatan - ROMA FIUMICINO Poste.. Italiane...

Orang berbudi kita berbahasa... sesekali ditimpa rasa haru juga bila teman-teman masih mengingati dan memberi tanda ingatan, tulus... ikhlas...

dengan rasa terharu, hanya terima kasih tak terhingga saya ucapkan... kepada mereka-mereka ini yg mengenangi saya... terutama sekali utk seorang sahabat kita yang berada nun jauh di benua yang berbeza...



yang ini adalah pemberian dari adik saya si cantik manis dek Ryan
terima kasih dik... kerana masih ingatkan saya...


Yang ni pulak pemberian istimewa dari KakCT dgn CheMat... Kakak saya yang sgt baik pekerti dan masih awet muda cute mcm anak remaja... Terima kasih Kak Ct... terima kasih daun keladi... kalau ada bagilah lagi... kalau nak bagi kek... lagi saya suka... heh.


Yang ni istimewa dari Kak Lawa .. Kakak saya yang kelakar dan gilerr sikit tu... heheh.. saya suka kak lawa... kepala kami sama2 giler.. cuma lately kesibukan kerja membuatkan saya jarang dpt berbual dgn dia ni... lagi pun kak Lawa sibuk study sekarang... nak exm kan...
Award otak kreatif... Otak kreatif??? huhu...
apa2 pun terima kasih daun keladi jugak ya kak...



dan yang ni dari adik Dek Mimi.... pu3mimi... gadis comel bijak ni anak kepada kak lawa kita tu sebenarnya... UPSR baru ni dia dpt 5A... Mekaseh dek Mimi... Cute sgt hadiah ni... saya suka...


dan satu lagi tanda ingatan paling besh, saya dapat nun jauh dari ROME... petang semalam abang posmen bagi.. (erk!.. petang ke? tak tahu.. sebab balik umah mende special ni dah ada atas meja dalam bilik saya)

Ni sebenarnya yang mahal ni.... stamp ITALIA


Dan ini juga yang mahal, cop dari pejabat pos (agaknyalah) dari sana


Tapi paling mahal sekali... tanda ingatan tulus dari sahabat-sahabat saya... (T___T)

Sekeping poskad dari Rome kiriman sahabat kita
Bro Cappuccino. setelah satu ketika hari tu dah dikirimkan poskad dari UK...
Poskad dikirimkan ketika dia bersama isteri serta anak-anak bercuti ke Rome minggu lalu...


Saya betul-betul tersentuh... ketika dia sekeluarga sedang bergembira menikmati cuti di negara mewah tinggalan sejarah ni - dia tak lupakan saya... dari sana dititipkan juga tanda ingatan. bila ingatkan itu saya tersentuh... seriusss... hati saya tersentuh. rasa macam saya ni berharga di sisi masyarakat (di sisi masyarakat tau?)...


saya tidak kenal dia... dia tidak kenal saya... kenal kami hanya melalui dunia maya ni je... tapi rasa tersangat rapat dan mesra... Mudah-mudahan tuhan panjangkan usia saya dan usia dia agar satu masa nanti saya bisa ketemu dgnnya dan belanja dia makan ikan bakar kat tanjung lumpur.. (ikan bakar kat situ bestt woooo)...


terima kasih semua... sekali lagi, terima kasih daun keladi... saya sgt2 hargai...

6 comments:

:: Cikgu Wiween :: said...

alahai jelesnya..colleseum..dulu angan2 mau berhoneymoon kat rome jgn tatau *shy shy goat kejap*..

tp skang nih da tukar jadik korea. agagagagga *masih demand x hengat :p*

anap_ilmi said...

wahhh..byk award die..nak 1

Ecah said...

hoho banyaknyer award siap dapat poscard.. ni yg jeles nih.. sapela nak kasi kat ecah.. hwahwahwah..

Kos Serani said...

Aku nak bagi juga la utk ko nanti, tapi cari idea dulu apa ker bende nya nak bagi photo yg unik kot

i-chimera said...

ween.. nak honeymoon kat korea kena nikah dgn hero korealah... Han chee tai tu bukan korea ke?

anap - nak semua pun takpe anap...

ecah - nantilah saya bagi... errr, nanti raya taun depan. saya bagi kad raya yg lagi besar dr hari tu punya..

kose -ha.. bagi, bagi... biar byk lagi koleksi award saya dpt...

Sufi Idany said...

alahai.... thp jeles makin meningkat nih.... abg, tahniah berhubungan yang indah dengan cara dan bahasa yang tersendiri.... :D