Wednesday, November 26, 2008

ENTRI KHAS AWARD SPECIAL...

Setelah semalam saya menyusun pemberian-pemberian tanda ingatan... hari ini ada satu lagi tanda ingatan yg saya terima... Istimewa dan sgt cumell.. secumel tuan yg memberi... (dan secomel tuan yg menerima juga)...



Istimewanya kali ni, award ni saya dpat dari seorang kenalan kita, EENA yang sedang bertungkus lumus studi di bumi Aussie... (errr, tapi sekarang ni tgh bertungkus lumus mem'packing barang2kan pasal jumaat ni akan pulang ke Malaysia... atau pun masih lagi bertungkus lumus bershopping) Yipppieeee... EENA nak balik jumpa family kecintaannya dan terrrrrramat dirindui... **pesanan penaja - jgn lupa Kanggaru 8 ekor**

Okeylah... saya sgt gembira mendapt award cute ni... ***seriuss memang cute***
Terima Kasih Eena... atas tanda ingatan dan tanda persahabatan ni... terima kasih byk...
beshhh...

30 comments:

bozzobattousai said...

memang kiut award tuh, mesti yg bagipon kiut...tp mesti tak leh lawan kekiutan yg komen ini ha ha ha....

i-chimera said...

sape bozzo?? bozzo ke yg cute tu.. haa.. tu memang tak boleh nak di nafikanlah... takde sape boleh lawanlah.. ha

:: Cikgu Wiween :: said...

ween pun dpt tp mau curik abg batman punya jugak ape mcm? ngeh ngeh kaur tanduk >:P

i-chimera said...

ween.. kaur mendape ek.. aur dgn tebing kah...

heh.. tamak haloba tau.. org dah bagi sorang satu dah... tak cukup lagi tu..

:: Cikgu Wiween :: said...

kaur tu adik bradik kavitha kaur! gagagaga :p

ehh kanak-kanak musti laa mau lebey. org dewasa iaitu chime musti mengalah kpd kanak-kanak mcm ween. kuakuakua :p

i-chimera said...

ish! kanak2 mana blh bagi barang byk2.. nanti dia buang merata-rata... nak yag lain tak pe.. yg ni tak boleh... satu lagi yg tak boleh yg dari Rome tu... dua2 ni terpaksa merentas benua nak sampai sini... tak boleh... keputusan muktamat.. talian hayat takde... nak.. mintak kat eena lagi...

:: Cikgu Wiween :: said...

uicehhh sah dekut abg batman nihhhh kensel kasik puding. agagagga :p *eleh chime bukan heran psl dia lagik handal wat puding :p*

i-chimera said...

handal tu tak adalah handal sgt ween... tapi kalau chef wan tgk mau temenung 7 hari 8 malam... hehehe (dish sebijik atas idung)

tapi tak kira... nak jugak puding yg ween buat tu...

:: Cikgu Wiween :: said...

puding da abisssss! *tibe2 plak abis* agagagag :p uihhh chef wan kalo tgk ween masak rendang mau menangis 18 hari 18 mlm tu! agagaga

i-chimera said...

selalu gitulah... kata tadi byk sampai nak buang... org nak je, tetiba abis.. huh... ni apa citer pasal rendang pulak ni...bukan ke kita bincang pasal puding... tak nak kalah jugak tu...

:: Cikgu Wiween :: said...

ehem. ween kan kedekut dgn chime so cpat2 kasik sumbat dlm mulut kucing jiran2 psl jiran2 x mkn menda pelik2! agagagagag :p

err..musti laa tamo kalah. menang itu musti! ingat baik2 cikgu ckp tu sok masuk peksa! :p

i-chimera said...

humang aih... kucing jiran2 dia makan puding karamel... patutlah muka kucing2 tu chubby2 mcm org yg suap puding tu kat mulut dia...

alah cikgu... kalah menang tu adat pertandinganlah... (ni pertandingan apa pulak ni- sukanekakah... tipu belon dlm botol kah **Erkkk tiup belon dlm botol????***)

:: Cikgu Wiween :: said...

ehem. chubby itu kiut okeh. maka kucing2 itu jugak kiut. tp x sekiut org yg menyuap jgn tatau! kuakuakua :p :p *terperah santan lebey plak*

errk..meniup belon?? tidakkkkkkkkkkkkkk! ween tiup belon pun takut! *aiseymann kantoi laa plak*

tp kan..ingat genie ke mau tiup belon dlm botol????

Ecah said...

wah wah ape yg hot kat cni? cikgu gangster ngan abg batman.. hahahaha!!~ cam bebudak..

i-chimera said...

okeylah.. chubby tu cute... saya terima jelah dgn pasrah, tapi... mulut u sexi lah... *tukar topik pulak*

aiseh, gangster ni... di samping takutkan lipas, takut jugak kepada belon... -
betulll ginie je boleh tiup belon dlm botol... dok diam2 dlm botol pastu main tiup2 belon...

i-chimera said...

ecah - heheheheheh... mcm budak budak ke? tapi ween dia lagi budak sikit dari saya... hehehehh

:: Cikgu Wiween :: said...

ehem ehem abg batman..ween budak byk laa dr abg batman. ween baru 18 tahun okeh. kuakuakua :p

errk..ingat aje psl lipas yek.. xpe skang da ade shieldtox kat sebelah nih. :p

Ecah said...

gasakla ween janji lipas tu xwat catwalk lagi atas keyboard.. kakakakaka!!~ melawak sungguh..

i-chimera said...

ye ke ween... lupa plak, saya baru 15 tahun...

itulah dia ecah... lipas boleh pulak wat catwalk atas keybord ween... ada pertandingan ratu cantik tak masa tu... ratu cantik kategori lipas... dia surh ween jadi pengadil..

:: Cikgu Wiween :: said...

15 tahun da gedabak gini??? halemakkk...nih kes terbaligh awl laa nih. agagagag :p da leh posing sexy lagik gituuu *merujuk gambo wallpapaer sang lappy :p :p*

i-chimera said...

hep!! gambar sexi tu jgn diungkit-ungkit... utk kegunaan sendiri sahaja.. terpaksa dipublish jugak atas permintaan... mana ada posing pun. kebetulan je tak pakai baju (kebetulan tau - tak nak ngaku tu)..

:: Cikgu Wiween :: said...

ececece kebetulan yg macho tu. agagaga *sambil hulur singlet kelabu pomen ensem* akakakakak tingat gambo chime pakai singlet kelabu! suke tgk.comel giler! kekekekek

i-chimera said...

ni mana satau yg betul ni... comel ke gilerr..

jgn ckap gitulah ween... malu ni.. ni dah panas telinga tahan malu ni..
usah dikenang saya ini.. kenangilah han chee tai dalam mimpi mu...

tak pe, esok letak balik gambar tu..(hek eleyyy... tadi kata malu.. malulah sgt - hak ptuih)

:: Cikgu Wiween :: said...

tamo kenang han chee tai x besh. kenang rashidi ishak baru besh. sweet.agagaga :p

haa letak balik gambo siglet kelabu kalo x sok ween hentak chime! kohkohkoh *mula bertuka menjadik ganas plak. ganas laa sgt hak ptuih*

:: Cikgu Wiween :: said...

singlet bukan siglet. :p

i-chimera said...

berapa kali nak cakap... rasidi ishak dah ada pompuan melayu terakhir tulah... walaupun wen menjadi pompuan melayu kedua terakhir tetap jugak tak dpt... sebab dia nak yg terakhir je... mcm saya saya lelaki melayu terakhir...

oit muka tuka jadi ganas, bibir tetap sexi U...

:: Cikgu Wiween :: said...

bibir musti laa sexy. anugerah dr Ilahi suma sexy2. termasuk laa abg pomen baju singlet kelabu! kuakuakuakuaku :p

miss galaxy said...

sgt kiut award eena bg
agaknya cik eena 2 ngah abiskan duit yg ader dlm tgn kot skg nie bro chime
hehe....

ladyeena said...

chime: wah wah wah.... dah tepek ye. mecih laa..

tapi kan.. hurmhh 8 ekor? apakah.... ehehe.. alamat pun tarak.. cmana mo bagi daaaa

bozzobattousai: terima kasih kata say cute.. ahakssss


p/s: erkkk cam blog saya pulekkk.. bukan ek? sah sah la bukan kan.. LOL

i-chimera said...

anis - tulah dia... agak2 ada ke gift utk kita ya...

eena - errr, kalau bagi alamat blh dpt anak kanggaru tu ke... 8 ekor tau..