Sunday, February 8, 2009

Tanda ingatan & tanda ingatan...

Pertamanya saya nak ucapkan terima kasih byk2 sangat pada sis Tirana, sebab menyenaraikan nama saya dlm senarai penerima award dari dia... terima kasih daun keladi, rasa terharu sebab masih jugak diingati...

inilah awardnya...

Interesting blog 2009... - interesting ke??? hehe.. adalah sikit-sikit kot... sipi-sipi je kannn... apa-apa pun terima kasih banyak-banyak...



Aha! satu lagi tanda ingatan... (tapi tanda ingatan yg macam gini sebenarnya saya tak berapa berkenan sgt) - saya di tag lagi...

Kali ni tag diberi oleh annamiechi - tapi sebab tagnya tak susah mana dan mcm kelakar jugak dan mengenagkan jugak sebelum ni dia pernah tag saya tapi saya tak buat... kali ni saya buatlah...

Tag tentang lagu... Arahan:-
1. Put your iTunes, Windows Media Player, etc. on shuffle.

2. For each question, press the next button to get your answer.

3. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS.

4. Tag 10 friends.

5. Everyone tagged has to do the same thing.

6. Have Fun!


Ok... jawab sekarang.. soalannya adalah mcm berikut

IF SOMEONE SAYS 'ARE YOU OKAY' YOU SAY?
Bukan Kemahuan Fikiran... errrkkk!!!


HOW WOULD YOU DESCRIBE YOURSELF?
Seksis
(maksudnya terlebih seksi)

WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?
Yummy
(mcm gatal je jawapan ni)


HOW DO YOU FEEL TODAY?
Better Man
(yg ni ok)


WHAT IS YOUR LIFE'S PURPOSE?
Cobalah Untuk Setia..
heh



WHAT'S YOUR MOTTO?
The Sweet Escape...


WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
Pretty Boy
- (hehehe - mcm kena pulak dgn saya yg pretty ni... **pretty?)



WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
Malu Tapi Mahu
- hahahaha... apehal pulak diaorang nak malu dgn aku... hahah



WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?
Bukan Cinta Biasa..


WHAT IS 2 + 2?
Smells Like Teen Spirit (????)


WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIEND?
Kasih Latifah
(kawan baik aku ada awek nama Latifah ke?)



WHAT IS YOUR LIFE STORY?
Matahariku...


WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?
Cahaya... (wow!!)


WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?
She Bangs...
(haa... yg ni betul!!)



WHAT WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?
Ceritera Cinta...


WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?
The Lion Sleep Tonight..


WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST?
Doktor Cinta...
(boleh la kot)



WHAT IS YOUR BIGGEST FEAR?
I Love Rock N Rool...**errrr...


WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?

Lost In Love..
(haaa... dah tak jadi rahsia dah.. hahahaha)



WHAT DO YOU WANT RIGHT NOW?
Crawling...
(hah??? tak de menda lain ke aku nak buat... lompat katak ke, ok jugak)



WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?
I Surrender
(ish! apesal pulak)



WHAT WILL YOU POST THIS AS?
I Dont Wanna Miss a thing...


hehehe... ok.. dah abis dah soklan dgn jawapan yg pelik tu... tag org lain pulak...
saya nak tag dek Yuyu... Cikgu Ween... Cd... Hidney... errrr... cukuplah 4 orang. sebab saya tahu korang bukan suka jawab tag... ok... sekian...

7 comments:

-cD- said...

alaaaaamakkkk..
kena lagik, simpan dulu ehhh. Ermmm spagetti tu mmg cD yg wat laaa.

miEchi said...

hehe...time kasih buah ceri..nt saye beri lagi..

:: Cikgu Wiween :: said...

herrkk...pretty ke??? kalo pretty leh join group paperdolls gitu :p

errr..ween penah buat dulu tag nih. so, kire leh skip laa kan. eheheh

addyaholix said...

ya. tag juga antara yang saya kurang suka. tapi itu juga penghargaan sebenarnya.

Tirana said...

hehehehe...Tergelak bscs jswapan tag tu...sound silly tapi memang kelakar..

Chime, terimakasih ye kerana sudu terima hadiah dari saya tu..

chimera said...

cD - spagetti tu jgn simpan pulak. hulur2lah ke sini barang sepinggan dua...

miechi - eh! ada lagi ke??? halaaa...

ween - ha'ah.. memang pretty pun.. auwwww. oooo, dah penah buat ya. tak-takpe... masih ada waktu lagi utk saya begai tag2 yg lain pulak.

addy - hmmm, tanda org masih ingat pada kita kan..

sis Tirana - heh, mana boleh saya tak terima... saya amat hargainya. mekasih utuk sis semula. kalau ada lagi, bagilah lagi ya... hehe

bozzobattousai said...

hang memang rajin layan tag...lawak plak tuh..