Monday, October 13, 2008

..


Bila "
Orang Belah Sana" merajuk.....



...........




............






huh!!







........






.........










to b continue...

11 comments:

:: Cikgu Wiween :: said...

buah hatinye si encik batman perlu laa pegi memujuk!

nih ape nih..penat cikgu ajar teknik nih. :p

i-chimera said...

teknik apa cikgu... dulukan cikgu ajar teknik rebonding...

Amer Aan said...

pg la pujuk chime....

cappuccino said...

ngape ne chime...alahai gaduh2 manje plak..pe kata bg cokelat kt die..bagi bunge ker..bagi pinggan mangkuk royal albert ker..bagi kete sebijik due ker...alamak ape ceq merapu ne..solly..solly..jgn dibiar rajuknye berpanjangan naaaaa....

Sufi Idany said...

setuju ngan cappuccino... rajuk jgn di biar lama2... pujuk jgn tk pujuk... guna kan semua kemahiran yang ada, gunakan anugerah yang Allah bg utk memujuk....
buat yang merajuk (org sebelah sana) hihihi btul ke chime? : jgn rajuk lama2 sgt... amik masa bertenang dan bg peluang utk diri di pujuk... hihihi

sy selalu pujuk diri dan hati sendiri... paling lama majuk or terasa hati pun 3 ari jer then i'll be ok. tk suka dipujuk... lagi di pujuk lagi sy nak majuk.... mcm nangis... lg org pujuk lagi lebat airmata sy gugur... huhuhu sob3x

bozzobattousai said...

pegila pujuk....

i-chimera said...

amer... dah, dah pujuk dah...

bro cappucino - (eh! namo demo sapo dio hah) ingat nak bagi perfume esei miyaki seguni, CK escape 2 guni, Elizebert arden 2 guni.. tapi dia tak suka berwangi2.. huhu... bagi rumah banglo sebijik baru dia tau.

Sufi (sebenarnya 'org belah sana tu saya panggil dia sufi jugak)... so, lepas ni kalau ternampak saya dgn org belah sana tu bejalan kat mana2 jgn dtg dekat tau, takut saya pangil sufi, org belah sana tu perasan pulak... hehe.. ye saya akan kerah seluruh tenaga saya utk pujuk dia..

bozzo... dah pujuk pagi tadi... tapi tak jalan... tghari saya bawak cis cake. dai tak cakap apa2 tapi cis kek tu dia ambik.. hahahah...

Sufi Idany said...

erm kalu mcm tu abang chime panggal saya ida laa.... kang takut salah panggil kan org belah sana merajuk lagi.... hihihihkkk

Sufi Idany said...

panggil laa bukan panggal... hukhukhuk.... canner dah berjaya ke pujuk memujuk ni.... :D

cikyuyu said...

abg ku!~ owows.. wakpe ngajuk owk.. issh3! pujuk molek2 dehh.. ssh lah pakat ngajuk lake gnie.. kena ngaloh gop laa.. huhu!~

i-chimera said...

ye okey doh yuyu... tak ypk pujok byok2 pong... baik doh heh