Tuesday, November 4, 2008

AWARD Utk DIR....

hari ni... terasa sangat-sangat nak bagi anugerah... untuk seseorang yang paling special... (semua orang pun special kat sini-- tapi yg sorang ni lain sikit...) dia yang menghantar salam ingatan pada saya... msj... sms juga... sebagai tanda penghargaan yang tak terhingga... saya nak anugerahkan dia satu award... untuk adik saya... DIR... terimalah award yang tak seberapa ni... untuk dir sorang je tau... tak perlu kongsi dengan sape-sape....

Moga menyukainya....

7 comments:

::diR & faRA:: said...

bang.. tg ensem man tu tak moh la.. nanti org muntah2..

-cD- said...

nak jugak.........
x kira, huhuhuh

Asmadi said...

ni tarakleh jadi chime...

pokcik tak nak laa hadiah ni ahha ..pokcik nak yg keta dalam award tu hahah ..kasi pokcik sekali jom laa!

i-chimera said...

la.. apa plk nak muntahnya... dah memang ensem... tak caya tanya fara... dir ensem kan fara??

cd - nanti bagi award lain pulak.. anugerah khas juri - boleh?

Pok cik - award kali ni, utk mereka yg terpilih dulu... yg lain-lain akan menyusul kemudian

Sufi Idany said...

nak gak bleh? ty dir bleh share tak? huuhhu...

abg chime... dah abih exam ptg esk BTN lak... Uwwaa.... tension tk ilang lagi ....

i-chimera said...

sufi - nak kongsi mcm tak sesaui plak... psl award thm most hensem man... ida tak ensemm ida comel...

:: Cikgu Wiween :: said...

utk adik paling ganas mau kasik ape??

mustang pls!!! :P