Wednesday, November 5, 2008

Hidup yg simple... (selamat hari jadi nuar)

Kekadang pagi tak selamanya indah. Ada pagi-pagi yang penuh "ketergesaan" dan rasa letih pada hidup... rutinnya... yang membosankan dan bising yang memekakkan...

Kala hujan memang menarik untuk dirakam secara dramatik dan puitis. Ops! Suka bila waktu hujan. Tapi hujan memang ada kenangan sewaktu kecil untuk adengan basah-basahan sambil bermain dan berkejar-kejaran dan sembur air (macam cerita Hindustan kan) Bahkan hujan menjadi lambang kemesraan dalam akhir sebuah episod sebuah filem atau kesedihan jika awal filem dimulai dengan hujan. Heeheee Terasa amat menyenangkan bila keluar di saat hujan turun. Hujan rintik, gerimis kecil, hujan lebat ~ kalau besar jadi badai. Langit tiba-tiba bicara tentang hujan. Dan aku berdiri di balkoni diam-diam. Walaupun musim begitu panas, kadang dunia bisa kelihatan indah dan cemerlang tanpa hujan....

Yelah... semoga pagimu tetap indah



Oh ya... sekali lagi, seorang dari rakan kita - (kawan saya sebenarnya,) kawan baik saya yang bekerja bersama di bawah satu bumbung dan satu department satu masa dulu *** terkenang semasa dulu*** dia ni kawan yang best... sgt best... tersangat besttt...
NUAR telah menyambut hari kelahirannya beberapa hari yang lalu... So, kita sama-sama ucapkan selamat padanya...
Happy Birtday NUAR (klik kat sini)

NUAR kek ni untuk mung

Kita doakan agar NUAR sihat selalu, kita doakan NUAR bahagia selalu bersama Lin & Ashraf... moga sentiasa hidup dengan ceria.. Kita doakan juga Nuar murah rezekinya... dan segala impiannya menjadi kenyataan... dan kita doakan juga moga NUAR kuat menghadapi ujian dateline yg dah makin dekat hehehe... (aku dah tak terlibat) kak aliyah dah kejar ke??
Happy Birthday Nuar... macamana yang rosdi kata... tua-tua engko... tua lagi aku... huhu...

Semoga pagi mu juga indah...


9 comments:

Anu@r said...

Terima kasih bebanyak syuk...atas ucapan besday ko tuh.. aku hargai..
Terima kasih banyak kerana tinggalkan keje bertimbun kat aku...eyah!!!!...

CT Delima said...

SELAMAT HARI JADI GAK WAT NUAR YER ..YG KE BERAPA TU..?? :)

bozzobattousai said...

hepi besday nuar....

:: Cikgu Wiween :: said...

cmt pg gak buat bro nuar itu ;)

umi_e said...

Belated BDay buat Nuar semoga terus dilimpahi rahmat oleh Mya...bestnya cake untuk nuar tu... nak sikit!

Chika Chika said...

gila ar terliur tgk kek tersebut. mencacak-cacak strawberry.

azlin hashim said...

happy birthday gak utk Nuar... sdapnyer kek, saper sponsor tuh? bestnyer...

Izariza said...

Selamat ulang tahun untuk Nuar (w.pun tiada kukenal) Hari ni saya masak kek coklat .. bau aromanya melata di dalam rumah :)

♥miss zaza♥ said...

happy besday to nuar!

kek itu sgt menggugat iman..
fuh!