Friday, December 5, 2008

tag dek pajeli ni

1. Do you think you're hot?
Tak... i'm cool... adalah suam-suam kuku sikit... tak adalah hot sangat. melecur pulak tgn orang nak pegang nanti kannnn....

2. Upload your fave picture of you

3. Why do you like that picture?
Hah.. sebenarnya tak suka sangat pun. Tapi tak jumpa cari gambar yang elok-elok. buboh gambar ni jelah... tapi ni pun orait apa... (dah mula ada misai tu) - kalau pun saya suka gambar ni sebab dia satu je... sebab pakai spek itam... apa yg terlindung di sebalik spek itam tu mana ada orang tahu... entah-entah saya juling ke... saya sakit mata ke... saya berjalan sambil tidor ke... kaannnnn... spek itam adalah bahan utk penyamaran yang berkesan...

4. When was the last time you ate pizza?
Pizza? last sekali pertengahan bulan lepas... boss yang belanja. kat pizza hut.

5. The last song you listen to?
Lagu Yellow Lemon Tree nyanyian Fool garden... ni tgh dok berkumandang di udara lah ni... sebelum ni tadi lagu listen... nyanyian Beyonce...

6. What are you doing right now besides this?
tak buat apa-apa pun... nak buat apa lagi tgh2 malam buta ni. tunggu mata ngantuk jelah...

7. What name you prefer besides yours?
'Orang belah sana'.... dah tak mahu sape2 lagi dah.

People to tag:

(i) Pajeli.... (dia bagi tag ni, aku tag dia balik semula... heheh... boleh ke gitu?)
(ii) Ween (rasanya ween pun kena jugak tag yg sama dr pajeli ni... dah jawab pun kan)
(iii) DirFara
(iv) Kak lawa
(v) Angah...
***pesanan penaja.. nama di atas ni adalah hiasan semata-mata juga. Tak payah jawab... tapi kalau rajin nak jawab bagus jugalah***

8. Who is number one?
Pajeli... Adik saya. Dia ada kakak yg lawa... opssss... rajin memasak. mengemas... meyapu sampah dan rajin juga membasuh pakaian... tinggi... hensem...

9. Number three is having relationship with?
Cuba tgk nama dia tu... dirfara... beerti dir dgn fara... kalau dah gabungkan dua nama jadi satau tu maknanya kedua-dua mereka sedang hangat bercintalah...

10. Say something about number five?
Angah... ***angah ni, saya bayangkan dia seorang yang cantik macam nasya Aziz... seorang isteri kepada suaminya... ibu kepada anak-anaknya... anak kepada ibu ayahnya... adik kepada abang dan kakaknya. kakak kepada adik-adiknya... dan juga jiran kepada jiran-jirannya...
Dia gemar menaiki ambulans kalau nak kemana-mana... dgn alasan, naik ambulan cepat sampai sebab semua kenderaan lain bagi laluan dekat dia... tgh dok diet... tapi makan tak hengattt... heheheh... ampun angah...

11. How about number four?
Kak lawa. Kakak saya yang paling lawa kat maya pada ni... tapi.. oppsssss... jgn kacau dia. dia tgh studi sebab nak exm...

12. Who is number two?
Ween... awek kapada joker *dan han che tai juga**... gangster... ganas mcm the rock. oh ya! dia puteri teluk kemang juga...

hahah... dah abis doblas soalan... tiba-tiba mata jadi ngantuk... kepala tgh melayang-layang tapi jari dok ketok keybod lagi...


huarggggggg!!! Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

15 comments:

AiE bAhRi said...

hallamak abg chime..
sekali tgk pic dah ok..
dua kali tgk nape plak abg chime kepit botol air tu plak..
geGegegege (",)

yOnnA said...

ala sebenarnya akak suke gambar tu kan hahhaa
saje kasi alasan :p

Amer Aan aka Green Arrow said...

pasni rmi la..
aweks-aweks...
bertandang kat
sni..
hehe

cappuccino said...

perghhhhhh..hero bolywood mane lak sesat kt blog chime ne..ade tokoh jd bintang pilem ne..

:: Cikgu Wiween :: said...

cuihhhh...sempat plak tulis ayat tersirat awek pd han chee tai tu! pandai2 nih!! tau dek awek dia kang mau jokergal kena tembak okeh! sila padam!

anyway, ingatkan mau upload gambo abg pomen singlet kelabu yg comel tu. skali dia upload gambo abg kacamata itam daa..kuciwa! huhuhuhuh

i-chimera said...

aie - sekali tgk memang dah tak oklah... kepit botl air jadi tak ok x 2...

dek yonna - taakkkkkk... ada yg lagi saya suka tau. tapi tak boleh ditonton utk tontonan umum... sebab gambar bersama 'org belah sana'.. hehehe

amer - oitsss... suka betullah ayat perli macam ni...

bro - hero tamil tuuu...

i-chimera said...

uit ween tadi takde... baru saya balas dah naik nama ween... errr... dia mintak gambar feveret lah.. yg t'shirt kelabu tu bukan feveret saya... tak payah isi... buat semak je..

CT Delima said...

pewittt!! handsom lah Chime ni..patut ler k.ct tertarik hahahaha nak maut ..sori yer s*** kihkihkih..kekal kan disitu,ayat yg sama bila nmpk gambo Chime :)

:: Cikgu Wiween :: said...

errkkk napa yonna panggil chime 'akak'???

da tuka jantina ke abg batmanku nih??


hye akak batman!

wahahhaahahhahahahahahahahahahahahahaahahahahahhahaha

i-chimera said...

kak CT... hensem tang mana2... tang lubang idong kot... errrkk.. rasanya mcm takleh lama2 jugak gambar tu kat situ. mcm biasalahkan.. boh sekejap je, pasto sorok balik... hehe

ween - ha'ah... betallah 'akak' **cara bacaan dia bagi sengau sikit**
bukan akak batmanlahh... dah jadi akak batgal lah pulak... kasi tukarlah...

:: Cikgu Wiween :: said...

hye akak batgal. kimslm syg kat abg pomen singlet kelabu yek. comot comel laa dia tu. kekekekekeke

bozzobattousai said...

gambarq hang senyum sampai telinga no....

Hidney said...

sekali tengok pic tu kan... macam hero filem hisdustan. hahaha... panas panas panas!!!

Amer Aan aka Green Arrow said...

bkn perli bro..
da anda ensem..
nk wat camna kan..
tgk cam sy..
aweks keliling pinggang
haha

i-chimera said...

ween - abang pomem singlet kelabu tak de... balik kampung... nak raya..

bozzo - tulah dia... dah tersentuh telinga dah ha...

hidney - saya tgk pulak macam hero filipina... oppssss... ok, mcm hero tamill...

amer - hallamek, awek dia keliling pinggang. mesti lagi ensem ameer ni...