Tuesday, December 2, 2008

Catatan simple...

Setiap orang pasti pernah mengalami kejadian yang tidak menyenangkan dalam hidupnya. Kalau diingat-ingat lagi, saya harus mengalami rasa kecewa gundah gulana yang amat sangat sebelum bertemu yang sekarang.... Ops! Juga tidak pernah mendapat nilai A pada beberapa mata subjek meski sudah mengulang sebanyak dua kali. Kalau dibuat senarai, pasti merupakan senarai yg terpanjang rasanya. Kalau diceritakan mungkin bisa menandingi cerita penglipur wayang kulit agaknya...

Jadi singkatnya...
Kalau tak suka minum teh, tak perlu memaksa orang lain untuk minum kopi.... Inilah makna mendalam yang hendak disampaikan oleh seorang teman dlm sebuah msgnya beberapa hari lalu... No need to say more. Itu saja? Sudah SANGAT lebiiih dari cukup...





Tidak ada sebarang catatan penting lagi untuk kali ini... tapi ada satu hal yang menyeronokkan juga...


ok... sila ke bawah...
























bawah lagi....



























lagi bawah....
























lagi...




























opssssss.... cukup.... ok..... ini dia....


TADDDDDDAAAAAAA



Hehehe... sekadar memberitahu saya telah punya otromen sendiri... yang lengkap berpinggang, berpeha, berlutut dan berkaki... dan yg utama sekali... punya lampu di atas dada...
Ok.. fine... pengaruh rakan sebaya mungkin... (rakan sebaya???) heheheh... So.. kepada pembaca setia blog cik
CHIKA... silalah letak otromen di blog anda ... (sekadar berkongsi rasa teruja orang berdarah manis yg akan berumahtangga)....







Oh ya!!! sangat terpesona dgn keindahan malam ciptaan Tuhan... malam tadi bulan tersenyum sangat mesra di dada langit... Subhanallah..... semoga malam ini masih lagi malam yang mesra...



16 comments:

bozzobattousai said...

bozzo suka bapak otromen yg ada tanduk besar cam hellboy tuh...

AiE bAhRi said...

Abg chime pon ada oltomen?kih3
saya punya anak sdara dah kebas...
tangan tinggal sebelah je..
haru je..

:: Cikgu Wiween :: said...

uiyoooo...batman memuja otromen??? wahhhhhhhhh skandal! :P

azza_irah said...

setiap malam bulan tersenyum..samada kita sedar atau tidak...

miEchi said...

uhukkkk.......

terlepas bulan..

uhukk....

i-chimera said...

bozzo - saya pun suka jugak watk bapak dia tu..

aie - aiseh, otromen tiggal tgn... ingatkan kena kerjkan dek reksaksa... rupanya anak sedare...

ween- kuang, kuang, kuang... tak meuja sgt pun sebenarnya.. saya lebih memuja space cop of gaban...

azza - betul tu.. setiap mlm bulan tersenyum... tapi yg semalam senyumannya mesra luar biasa sikit..

miechi - ha, nama mcm ni kan lagi senang nak taip... kannn... tak baik lagi batuk ya... lamanyaaaa...
eh... mlm ni bulan ada lagilah.. kalau trlepas pun, mlm esok masih jugak ada lagi.. InsyaAllah

:: Cikgu Wiween :: said...

oikkk gaban tu hero ween jgn memain. :p dulu kekecik skola ptg pg jek tgk gaban ngan dewi sakti! pastu ngan citer bola tampar tyu ape tah nama lupe da. gagagag

:: Cikgu Wiween :: said...

tu..tyu tu kayu sugi kohkohkoh :p

suraiya said...

Shukri,
anak saya ada 4 ekor ultraman. dari sekecik2nya hingga ke sebesar2nya. Balik rumah tadi ada ultraman saiz XXL yg terbaring kat sofa. Masih dlm bungkusan. Tp anak saya dh tido. Sok lah buka. Saiznya sama besar dgn dia. Papa dia belikan kot, tinggalkan kat sofa seblm keluar rmh. Tak tau cakap apa, cina kot. 1 je yg ckp omputeh

i-chimera said...

ween - best kan.. last dia jerit masa nak bunuh reksakasa.."Gaban Z, Potong 2... zassssssssss...." abis reksasa... pastu minggu depan keluar reksaksa lain pulak.. kat jepun menag byk reksakasa lah... diorg ternak ke ha...
citer bola tampar tu.. citer moro attack..**mcm tu lah lebih kurang**
semesop berputarrrr....

kak sue - uih, otromen dia boleh bercakap ke?? cakap cina pulak tu... heheh..

:: Cikgu Wiween :: said...

samesop berputar!! ya betoi! mairo attack laa kan?? agagagag tingat citer tu suke betol! :P

tp gaban xleh lwn keenseman kesatria baja itam!

i-chimera said...

ish.. tak de... gaban lagi ensem.. yang baja hitam tu harap motor je lawa... yg lain2 dia suka suburkan pokok je... sebab tu nama dia baja..

cepotet said...

haaaaaaaaa.. bulan tu memang lawa btol!

Subhanallah. memang cantik sangat kan.

Hidney said...

hish... macam budak2 haha

i-chimera said...

erni - lawakan bulan mlam ari tu.. tapi mlm tadi dah lain dah... tapi masih cantik jugak..

hidney - hahah.. budak2 tua nama dia.. hahah

Ecah said...

uikk gaban baja itam otromen??
nih citer zaman kanak-kanak ecah dulu nih.. erkkk.. ween citer bola tampar tu best!!!!!!!!!!!!!! ecah pun lupe citer ape tp mmg xmiss la tengok..